Tommy Hilfiger to marka modowa, tworząca ubrania, obuwie i dodatki w klasycznym, amerykańskim stylu. Ubrania cechują się minimalizmem i tzw. sportową elegancją. Marka została założona w 1985 roku przez Thomasa Jacoba Hilfigera, ale prawdziwą popularność zyskała 7 lat później, kiedy dotarła do szerszego grona odbiorców, w tym młodzieży.
Logo Tommy Hilfiger
Logo Tommy Hilfiger powstało wraz z założeniem marki i nigdy nie zostało zmienione, ponieważ to na nim opierał się cały marketing marki. To właśnie logo stało się wyróżnikiem produktów Tommy Hilfiger i podniosło proste fasony do rangi dóbr luksusowych. Logo jest projektem dyrektora artystycznego George’a Loisa. Przedstawia prostokąt, którego połowa jest biała, a połowa czerwona. Nad nim i pod nim są granatowe paski, na których bezszeryfową, szeroką, białą czcionką jest napisana nazwa marki. Obok prostokąta znajduje się duży napis Tommy Hilfiger tą samą czcionką, ale w kolorze granatowym. Kolorystyka logo jest odniesieniem do barw flagi USA.